27 juni

Godmorgon!
Solen skiner och det är varmt ute, i alla fall i solen. Klivit upp 8.45 (Vadå sovmorgon, går det att dricka?) för att gå ut med Kiwi + att jag höll på att svettas i hjäl. Är ju van att sova i en källare med duntäcke men måste nog planera om lite nu. Man kan inte sova i en lägenhet med duntäcke och element på. It doesn't work. Brukar alltid tänka att jag ska gå och lägga mig igen efter att ha vart ut med hunden, blir det så? Nej men hinner bli pigg på vägen. 

I helg blire nog Luleå, igen, hoppas det i alla fall. Och på måndag (Egentligen tisdag, bredvidgång måndag) börjar jag jobba, usch fy och blä vad tråkigt. Helst med tanke på att sommaren hittils varit kass väder mässigt. När får jag njuta av sommaren då? Nästa år eller? Bitter.. Nu ska jag mejla bilder åt Maja från helgen, sen kanske väcka min andra halva om någon timma. 
1
Anonym

Åhh din blogg är så fin.
Varför går det inte att kommentera dina nyase inlägg?
Btw sjukt snygg header, äre du som har gjort den?:)
Karm!