29 maj, nervös tjej hära

Sitter just nu och väntar på att darlo ska komma hem. Han far hem lite tidigare idag, varför har jag inte tänkt på att fråga. Kanske för att han verkar helt sjukt sliten? Märker verkligen det när jag pratar med honom. Så kan det gå när man jobbar så mycket som han gör. Well, han har i alla fall med en rolig sak åt mig när han kommer, hoppas jag. Eller rolig och rolig, snarare snygg? 

När han dyker upp här ska jag krama ihjäl honom först, ganska länge, sen ska vi nog börja rulla till Jokkmokk och Boden. Då kanske vi råkar slinka in på MAX också och käka lite go'mat ;) Vad vi ska dit och göra kan ni allt sitta och fundera på. Ni lär ändå inte komma fram till det, höhö. 
Tidigare idag har jag varit på första introduktionen inför mitt sommarjobb också. Bara ca 4 introduktioner kvar och 3 bredvidgångar. Tjena jag kommer ju ha det jag gör första veckan med sommarlov! Nu ska jag betala nån räkning sen städa klart mitt rum. Se you later bitches.

Ps. Det här kommer förmodligen bli den bästa veckan på lääääänge. Nästan bättre än den veckan då jag förlovade mig och fick körkort! Och vad kan vara bättre än det liksom?