Äckel snö

Alltså ja inte tänkte väl jag på att det har snöat i natt. Är ju van vid att bilen brukar stå i carport så man inte behöver gå ut 1 timma innan för att sopa av den, även de trodde jag idag. Sen slog det mig att fan, rut står kvar i carporten o w211 var typ dränkt i snö. Gillades! Not! Sen så hade jag ju såklart lämnat min bilnyckel inne o finns ingen sop i Christians bil så var ju bara gå hela långa vägen in igen, hämta nyckel, gå förbi min bil o hämta sopen o sen göra ett andra försök med att komma i väg till skolan.. Och det blev stressigt som fan. Måste sopa den nogrannare när jag kommer tillbaka på lunch för annars kommer den bli en fucking jävla isbit. I-landsproblem.

Nu måste jag ringa Eriksson för tydligen så hade ja skärmlås o det behövde dom för att komma in i min phone. Smartis jag är då. Annars så tror jag att den här dagen kommer bli sjukt lång, för har sovit 3 timmar i natt. Kul jul. Vaknade o hade ont i halsen och även torr var den. Sen hade jag  ont i benet också?! Så gick jätte bra o sova. Hehe....