Omg, hjälp

Sitter och rensar mina bilder just från årets gång, finns ju en hel del man inte vill ha kvar. Hehe. Såna där saker man bara vill glömma, som ger en fet ångest m.m. Är i alla fall bara inne på januari månad än så länge, och shit vad liten(?) jag var. Nog märks det att jag bara vägt 43 kilo, jisses. Jag ser helt annat ut nu, kan inte ens minnas att jag vart så där.. smal och liten? Någonsin? Men tydligen, sett ut så där det senaste 3 åren minst. Svårt att fatta nu bara när man lagt på sig lite, så att säga. Nåja, haha. När jag ser bilder på mig från januari fattar jag verkligen vart mina 10 kilo satt sig. :D

 
Visst börjar man ju längta lite tills man kan ha på sig sina vanliga kläder igen, jo jajamen. Fast är ändå underbart och vackert att vara på tjocken! Vill inte byta bort det precis, nejnej ♥ Men tjuvlängta efter min kropp och mina kläder måste jag ju få göra ändå. ;)