Nyårsafton, hejdå 2014!

Ja men alltså det här året har ju vart oslagbart, och det är till största delen för att jag flyttat från Gällivare, fått se min dotter växa och utvecklas och träffat så många fina personer här i Jokkmokk bl.a. ♥ men bäst har ju varit Klara, självklart! Förra nyårsafton var hon 3 dagar gammal och gjorde inte mycket i från sig. Skrek, sket, sov och åt typ. Och jag var en ny nervös mamma, haha. Medans hon i år lever rövare och gör massa hyss och nästan springer runt i lägenheten. Hennes glädje smittar verkligen av sig på alla, fina unge ♥ Just därför har året varit oslagbart, första året som mamma. Ångrar det inte en sekund, alltså att jag vart så ung. Saknar inte ens det där livet jag hade innan. Eftersom "supa varje helg" inte vart min grej. Så barnvakt några gånger per år för att få fara ut och ha kul räcker gott och väl för mig. Familjelivet passar mig bättre :-)

Klara började dagen med att vara hos gammelmormor Siv någon timma medans jag duschade och fixade mig i lugn och ro. Snart ska vi fara och äta middag, sen skiljs vi alla åt och jag och Klara far iväg från kommunen på andra äventyr. Sen får vi helt enkelt se vart kvällen bär av. Vad som helst kan ju hända när som helst.

 
Så här fin är min tjej idag på nyårsafton. Sen att hennes mamma missat att tvätta klänningen så vecken försvann det är en annan sak. Men det kom jag ju givetvis på först idag. Nåja, lika fin är hon för det.
Vi hälsar alla GOTT NYTT ÅR!