29 Juli: Deep sleep

Igår och idag har jag bara vart obeskrivligt trött. Och huvudvärk har jag också haft. Klara var också ganska seg idag, det var nästan så att hon vela sova vidare. Men hon ändrade sig ändå så vi gick upp och lekte ett tag, nu sover vår utslagna hjälte. Och fasiken vad fort det går ibland, hon lega på golvet utan blöja och lekte, jag hann kolla 2 bilder på instagram innan jag slängde ett öga på henne och då lega hon helt plötsligt på mage. Nu börjar det gå i en väldans fart.

Nu tänkte jag beställa 4st ben till vår tv-bänk fårn ikea, hade räknat fel och beställt för lite. Längtar dock tills jag får åka dit och shoppa annat krims krams.. Men blir nog inte på ett tag. Vi har som mycket annat som händer nu tycker jag, t.ex Stockholm igen nästa vecka fast med min man. Jaja, jag är glad att jag i alla fall fick en sängram och tvbänk. Dom är jätte fina, vi båda vart riktigt nöjda.

Lite instagram bilder:

 
Som ni ser börjar mercan få lite annat utseende, avantgarde grillen är borta och den har fått huvstjärna. Jag personligen tyckte dock den skulle fått ha stjärna i grillen, fast svart då. Men där gick åsikterna isär! Kromlisterna försvinner också en efter en. Sen har pappa fixat lite nya dekaler åt oss, det bästa :-D