Vissa dagar och andra dagar

Vissa dagar mår man helt prima och andra är man tok-slut. Alltså i kroppen och knoppen! Idag är nog en sån dag då jag är helt slutkörd. Fastän jag tagit de lugnt i veckan så räckte de med en dålig natt (svårt att somna) och en tidig jobbmorgon (med stress) för att tömma mina reserver. Dom är alltså inte så stora, hehe..

Klara vaknade nämligen när jag klev upp kl.6 imorse, och de brukar inte hända så min tid innan jag ska fara till jobbet är ganska tajt och inte till för några överraskningar som ta upp henne, göra välling, starta tv, väcka gubbe och pussa på henne också såklart. Men men! Sen att de blev dubbel välling, sånt händer när jag glömmer föra info vidare.. 😉 Och efter jobbet, slutade vid lunch, har jag mest hängt med Klara som fick vara ledig idag, tittat serie när hon vila, lagat go'middag (som varje fredag) och storstädat. Är alltså helt slut nu.

Tack och lov att allt med Klara och hennes nya säng går bra iallafall! Hon sover bra, hela natten och kliver inte upp och tjorvar på kvällen. Händer nångång att hon kommer upp om hon inte kan somna, då brukar hon få sitta uppe med mig eller så läser vi en bok. Men har verkligen gått över förväntningarna med att byta från spjälsäng till barnsäng! 😊 Hur smärtfritt som helst. Var ju beredd på värsta möjliga och att vi skulle måsta pausa och ha spjälsäng ett tag till. Men som jag känt på mig så var hon redo.

Nu återstår dusch och film, är såå underbart me nystädat hus ❤ tack och godnatt för mig! Imorgon blir det bus för Klara och co. på förmiddagen.