Sista dagen på den här månaden

Tänk, hösten är redan här och det är bara 4 månader kvar av året? Vart tog sommaren vägen? Och vart tog 2010 vägen? Kändes som att det var nyss som det var nyss som detta året började. Tiden springer verkligen i väg, det går inte att neka! Även om det känns som att det var Januari nyss, känns det samtidigt som en evighet sedan. Mitt liv är inte ens nästan som det var då. Nu är allting så jävla mycket bättre! Förutom en liten grej då..

Blev en tidig kväll igår så orkade inte blogga desto mera. Allt detta pga magknip, var fan plågsamt! Medlidande?
For hur som helst till Danne igår innan åtta någon gång. Han och hans mamma hämtade mig, snällt! Slapp man gå.. Sen fick jag skjuts hem vid tio, snällt x2! För en gångskull var jag hemma i vettig tid.. Ha-ha-ha, var ju ett tag sedan sist. 

Idaaag, är det tisdag. Ingen märkvärdig dag med andra ord! Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, vädret suger ju där ute så ja. Ska väl hålla mig hemma, eller fara till någon trevlig kompis. Med andra ord, vi ser ju vad som händer..