Tänkte vara duktig

Håller på att frysa ihjäl känns det som, har känt den känslan hela dagen. Så tänkte mysa in mig i någon varm tröja när jag skrivit klart det här. Har varit en lång skoldag idag, 9.15 (from nästa vecka början vi 8.00) till 16.15. Vilket blir väldigt sent om man ska åka buss hem. Då är man hemma strax innan fem, kul? Men sån tur är så har jag en väldigt snäll mamma. Har även 3 timmar hål på tisdagar, något segt. Men en av dom timmarna kommer jag och Rebecca ha kemi. Vilket jag är väldigt taggad på - för en gångskull, måste vara för att det bara är vi två som har det. Då får man verkligen hjälp att förstå allt. Och är man retard som jag kan det vara bra. Hoppas på bättre betyg än IG denna gång. 

Kan skriva faktiskt vad som hänt i helg också. Inte för att det hänt något speciellt men ändå. På fredag efter skolan stack jag direkt till Colorama med Christian och Johan. Sen stack vi hem, eller jag rättare sagt. Dagen jävlades för det mesta med mig. På eftermiddagen for vi i alla fall o kikade vad Peter och dom gjorde, men blev inte långvarigt. På kvällen mötte vi upp han på Statoil och då blev det java och prat i minst en timma. Lördagen jävlades också med mig. Men på eftermiddagen for vi iaf till garaget o Christian hjälpte Peter en massa med nån lastbil. Grisade ner mig gjorde dom också, så såg nästan ut som att jag varit delaktig i skruvandet. Sen java på statoil. Kvällen slutade framför Hur många lingon finns det i världen! Sjukt kung film ♥ Söndag = segdag. Vi lagade någon middag, som jag älskade men inte han. Efter maten vart det java hos mig med grabbarna. 

Nu ska jag vara duktig och göra några tal matte tills älsklingen kommer hem.. Så det inte blir som med B kursen :-)