Nyårsafton - last day of 2011

Idag blir nog en bra dag, en bra sista dag på året. Snön faller då sakta ner från himlen, ser ganska fridfullt ut från vart jag sitter. En väldigt sammanfattat årsresumé i bilder från i år får ni nästa år, höhö. Nu tänkte jag studsa i duschen sen sätta på lösnaglar och fixa håret och allt det andra! Ikväll tror jag det blir att följa med jonas på fest, kanske, hehe. Blir säkert kuligt för har inte träffat han på år och dagar trots att vi är kusiner! Och innan det ska jag väl hinna äta middag med familjen också. På tolvslaget hoppas jag på att fortfarande vara vid medvetandet och få en nyårskyss av någon, bara han är snygg så är jag gode nöjd! Haha.. 

Så vad säger man? Jävligt kass sista vecka på 2011, då den mest inneburit saknad efter ett kioskmongo.. Som jag älskar och hatar på samma gång. Men dom sista 10 timmarna av året ska bli något bra att minnas :-) vare sig det är med eller utan dig!! PUUUUUUUUSS HEJDÅÅÅÅÅÅÅ :-)