Slutet på 2011..

Snart startar sista dagen på 2011. Och det kan man se både positivt och negativt (av det som är aktuellt just nu då). Positivt för att jag kan starta det nya året som singel, vilket tyvärr ger en fler möjligheter att leva livet som jag borde i den här åldern. Känns taskigt att säga så, men det är ju så. Och negativt för att jag lämnat någon jag tyvärr kommer sakna ganska så olidligt mycket, bara för att han var en stor del av mitt liv. Var ju trots allt med honom i, ja nästan ett år, inget man bara glömmer över dagen. Även om man skulle vela det ibland! Han var ju mitt ljus och min trygghet.. ♥ Men sen hann verkligheten i fatt mig och jag slutade leva i en dröm.

Men som sagt "Man ska aldrig se tillbaka med bitterhet på gamla relationer. Man lär sig något av alla relationer och det är inte bortkastad tid. Det var helt enkelt meningen att du skulle ägna de åren åt den mannen och den relationen och det gäller bara att förstå vad du skulle lära dig utav den"

Men hoppas ändå på ett bra nytt år! Fyller ju trots allt 18 om inte så länge ♥ Då blir det ju körkort och födelsedagsfirande till höger och vänster, jag är ju inte den enda som fyller år i mitten på mars. Sen till sommaren blir det massa fränigheter med Natalie, vad hon bestämt i alla fall! Får se vad hon planerar.. Och stockholm ska jag också besöka om 2 månader med min vän Oscar. Jaja!

Och i morgon blir det skål! 
Tjohej