Försöker väl sova då, snyft

Har snott med mig en t-shirt hem som luktar precis som min kramgris..
Och den har jag alldeles nyss dragit på mig! Det är väl enda sättet som jag kommer kunna sova någorlunda bra av dom här nätterna. Lukten finns ju här iaf, känns som någon sorts trygghet ändå. Även om saknad är enorm, gah hur ska jag överleva. Har redan hunnit sitta och snyfta i telefonen, mesig som jag är. Börjar böla på tok för lätt ibland. Men fan så fin han är, grrr.. 

Jaja, vad hjälps det att deppa.. 
Ska väl lägga mig själv i min säng med "min" t-shirt och hoppas att tiden går jävligt fort. I morgon ska jag göra ett matteprov som jag antagligen inte kommer klara. Varit för trött för att plugga, så går det när man glömmer sova på nätterna. Aja, jag försöker ju iaf. Sen blire o fetta på lunchen.
Godnatt ♥