Kanske är det inte så långt bort

Det där med att flytta hemifrån är kanske inte så långt bort ändå.. Vilket gör mig nervös. Haha. Jag är jätte mammasjuk, verkligen mega mycket. Förstår inte hur jag ska klara av att bo utan henne? Känns ganska så jävla omöjligt. Vill alltid ha mitt rum att komma tillbaka till osv. Nä hojja, jag ska nog bo med mamma resten av livet, kommer aldrig klara av att skilja mig från henne på det sättet, aldrig i livet säger jag bara. Den karl jag nu gifter mig med får fint bo hemma med mig hos min mamma ;) 

Haha nej nu börjar jag gå över gränsen. Men kommer verkligen bli asjobbigt. Mamma är alltid mamma, och för mig är hon så jävla mycket mer. Att hon finns där i min vardag gör jävligt mycket. Likabra att börja förbereda sig psykiskt på det redan nu några månader innan. För jag lovar jag kommer typ dö. Kommer säkert flytta hem igen. Hahah ♥