Min hund är äkta kärlek för mig

Aldrig älskat någon som jag älskar henne, hihi. 
Nu ska hon och jag lägga oss i sängen, framför tv:n till och med. Deni. Imorgon blir det skola någon timma, sen ska jag göra något ovanligt. Tro det eller ej! Men tänkte spräcka den här trista bubblan nu. Tar trots allt bara studenten en gång. Och det ska firas med fin dricka! Måndag eller torsdag eller lördag, det kvittar. Man lever bara en gång. Och på söndag sticker jag, Kiwi och min chaffis till Sthlm. Helt ballt. Då tar vi nog en utekväll där innan vi rullar norrut igen. Bra avslut på allting! Och ännu bättre start på något nytt och vackert.. ♥ En dag kanske det kan bli "officielt" till och med, bara det känns rätt så. Gör inte om mina tidigare misstag i alla fall. Men det som är meningen, att varje person lär en något. Och detta år har jag lärt mig det ena och det tredje. 

Whel, sova nu. Måste ju orka med morgondagen! Är ju inte uppvärmd precis.