Hemma från Umeå och Lov

Kom hem igår kväll, borta är kul men hemma är ändå så skönt. Hihi. Fast här finns ingen hotellfrukost.. Det är ju lite trist. Vi stannade iallafall i Skellefteå på vägen hem och shoppade lite mera, så nu har jag en hel del nya kläder och räkningarna är även nyss betalda och finns ännu en hel del pengar kvar! (Gissa om jag ska fylla mitt sparkonto!) Fick nämligen en 5 siffrig lön vilket är ganska bra gjort med tanke på att jag faktiskt går skola också på sidan om. Det är nu man känner att det är värt att jobba helger ♥ Pengarna rullar! Påtal om pengar, beställt VISA kort nyss. Var tvungen att spärra mitt maestro i helg för en automat tog det. Så passade på att uppgradera mig då, så störigt när man inte kan boka flyg/hotell via internet utan VISA-kort så är egentligen ett måste om man heter Amanda Tullnär.

Och tack till bästa som "fixade" så jag inte behövde vara utan pengar i Umeå även fast jag inget kort hade. Tack pälski älski ♥

Tänkteee väl inte säga mycket mer just nu. Ska ta Maja under armen och fara på Ica, vi ska baka morotskaka igen. Smarrigt. Ikväll åker hon hem lika tråkigt varje gång. Men haft en mycket kul helg i Umeå! Bilder kommer later :-) Har dom på phonen ännu. Jobbar tis, ons och tors em/kväll denna vecka (fast har så braigt jobb så vi gör roliga saker mest hela tiden så känns inte som ett jobb!) sen har jag ledig helg och då hoppas jag på att jag får göra något kul långt i från Gällivare. 

Nu ska vi fara o posta den där gröna skylten, rasta Alice o hämta Tova samt fara på Ica.