Dramaqueen

Hahahahahah åh jag älskar all uppmärksamhet jag får, och ja såklart är jag med honom för pengarnas skull. Vad trodde ni dumsnutar? Haha på riktigt? Men av det kan man konstatera mycket. Som t.ex. att ni är jävligt avundsjuka för att ni inte har ett jobb och tjänar några egna pengar? Så kan det vara kom vi på. Eller det är så. ;) Kan dock inte komma på någon av er som är ett dugg mer "perfektare" än mig, nä exakt. Ni är lika jävliga. Hähä. Det som är det roliga. Vet inte hur mycket vi skrattat åt er och era hot/anklagelser/kommentarer. Tror ni på RIKTIGT att ni kommer någon vart me det? Haha skulle inte tro det. Ren och skär underhållning. Och pinsamma är vad ni är..

Jaja

Åter till det jag skulle skriva. Hahahahaha. 
Fick fara och hämta bmw:n idag med reservnyckeln och använda den. Fråga mig egentligen inte varför men han insiterade på det i vart fall. Nåja, jag klagar då fan inte inte, han är så snäll så, slapp ju tanka RUT idag i allfall och slapp även köra ihjäl mig med mina sommardäck i morse när det var bambi på hal is där ute, så det är ju 2 positiva saker. (Gissar att många av er tyckte att de där med köra ihjäl sig lät som en bättre idé, men den glädjen fick ni inte. Tyvärr.) Snart tänkte jag damma ut på stan och fara på banken, sen försöka hinna städa m.m. innan kl 19, då ska vi klämma hammis nämligen. ;)

Men som sagt, se till att ni är perfekta (vilket ni inte är) innan ni börjar snacka gojja om mig. ;) Gissar på att jag får en massa respons på det här. Hehehehe.
Puss och knull hjärte gull.