30 Juni: Låst man blir

Kul början på dagen, skulle gå och handla. Hittar inte mitt kort! Är faktiskt inte förvånad över att det är borta, har det väldigt sällan i börsen utan i fickan på tröjan/jeansen/jackan, är förvånad att jag inte tappat det tidigare. Så nu är jag helt utan pengar! Känns mindre kul, man blir låst. Inte ens en drickajävul kan man köpa sig.. Jaja tur älsklingen kommer hem i kväll, få se då om det är i mercan eller om de är borta. Tur i oturen att han hade planerat att åka hem ikväll då! Så jag iaf får pengar på något vänster, jobbigt att vara utan en hel vecka. 

Ser iaf fram emot den här veckan ganska mycket.. Bara för att jag har saker inplanerade. Så mycket roligare att ha något att se fram emot. På onsdag ska vi ut på en tripp på en si så där 45mil, först norrut, sen kusten. Med slutdestination: älskade Trundis ♥ Kul o se hur långt man tar sig på en tank med bmw:n, bara landsväg, aldrig testat, hyffsat bajs att den drar litern landsväg iaf, är ju bortskämd med mercan som bara drar 0.6..... Jaja. Skita samma. Så länge man har råd så, kul att ha lite bensinpållar o ingen slödiesel, höhöh. Skulle dock inte tacka nej till en diesel när man bor där man bor o kör så mycket som man gör.

Vart o käkat mjukglass med Camilla och co. för ett tag sen, de var min lunch de. Ska strax slänga ihop nå middag, slipper ju äta själv idag så bara rota fram nå gott..