28 Augusti

Det är ju jätte kul att jag har så många läsare (och säkert en del snokare också) varje dag trots att jag inte uppdaterar speciellt ofta. Det är stadiga sidvisningar varje dag.. Själv läser jag inte speciellt många bloggar längre. Knappt någon faktiskt. De närmsta följer jag via Bloglovin och sedan följer jag (tro det eller ej) Blondinbella och hennes man. Tycker hennes blogg blivit intressant att läsa sen hon blev mamma! Innan det så tvärvägrade jag läsa den. Alltid tyckt stora bloggare vart tråkiga och läsa, haha.
 
Idag är jag helt utpumpad på energi, hade jag kunnat, hade jag sovit hela jäkla dagen och gett fan i att ens kliva upp. Beror väl på att jag somnade lite för sent i natt, har ju börjat lägga mig pensionärigt tidigt senaste veckan. Sen har jag drömt mardröm hela natten ända fram till morgonkvisten, och det känns som att dom sög mer energi än vad jag fick av att sova. Förövrigt andra natten jag drömmer så här galet jobbiga saker så man är tröttare när man vaknar än när man gick och la sig. Sen har jag varit så jäkla blödig och känslorna har åkt berg och dalbana hela dagen så vet inte vars jag ska ta vägen. Trött och blödig, kan det bli mycket värre?
 
Jo klart det kan!
Men än har det inte blivit det.

Nu går jag bara och försöker hitta ork att städa upp här och vänta på att min fialisa ska vakna så vi kan göra något vettigt av den här konstiga dagen.