5 december

Ganska skönt att vara hemma själv, de händer ju typ aldrig. Fast super tråkigt också, och supertyst! De som är skönt just idag är väl att jag inte behöver ha nån sötnos på dagis sent, jag har ingen tid att passa förutom då jobbet imorse och jag behövde inte laga någon middag.. Och jag får städa igenom hela huset utan att någon distraherar mig 😉

Men det är ju inte så kul så de behöver hända ofta. För de tråkiga är betydligt mycke mera. Som typ att de är tyst, jag saknar min lillälskling, hennes kramar och alla påhitt hon gör vareviga dag ❤ Och jag känner mig ensam och nästintill uttråkad, har ingen att fika eftermiddagsfika med, som jag och Klara alltid annars gör efter maten. 

Jaja den här dagen ska väl inte gå allt för segt, bara jag sätter igång med alla måsten. Kom förövrigt hem 34 min efter jag slutat. Och då han jag hämta ut ett paket OCH beställa + hämta mat på vägen hem. Så det säger mycket om att arbetet jag blev erbjuden verkligen tog för mycke tid från mina redan korta eftermiddagar med pigan.. Alltså körtiden.. På ca. 40 min, utan ärenden efter vägen! Och på tal om köra bil. Jag börjar komma bättre överrens med Audin nu när jag själv bara kört sen senaste tankningen (min sambo har en tendens och leka/köra hårdare än mig..😉) ca. 36 mil hittils och de är ännu en bra bit över halv tank. Sånt gillar jag! Jag är så nyfiken på hur långt jag tar mig på en halv. Ja en hel oxå för den delen. Den gick då väldigt snålt igår på hemvägen, fast då var ju bilen typ tom. Hade bara barnvagn i.

Mercan gick ju väldigt snålt landsväg med vinterfälgarna så få se då om Audin imponerar, den är ändå fyrhjuls oxå så. De får man ju ha i åtanke! Nu dusch, musik och julstädning 👍