Kappahl..

Har aldrig haft något emot Kappahl tidigare, tvärtom. Men just nu är jag lite småbesviken! Förra helgen beställde jag från ClasOhlson, H&M, Lindex och Kappahl, lite julklappar och nya (mamma)byxor till mig då jag inte får på mig ett endaste par längre. De 2 par jag hade när Klara lega i magen är ganska välanvända och slitna och bara mörka jeans, så unnade mig ett par nya. Första plagget jag köpt mig själv på länge..

Hur som helst! Alla paket har kommit, trots att de var Black Weekend och Cyber Monday förra veckan. Förutom Kappahl paketet, som var de enda "akuta" paketet. Då brukar ändå H&M vara dem segaste men icke denna gång. Men eftersom jag beställde i god tid, tyckte jag, 10 dagar innan den skulle användas, antog jag att jag inte behövde oroa mig att inte få klänningen. Har inte ens idas kolla vars alla mina paket varit, men dom har kommit lika snabbt som annars och de näst sista kom idag. Så kikade upp var mitt viktiga paket var! Jo då har de inte ens lämnat lagret ännu?! Så här 8 dagar senare? Ja jag gav upp hoppet om att den kommer hinna komma till imorgon.

Sjukt besviken vart jag. Men tummen upp till er företag som håller leveranstider och har snabba leveranser! Er gillar jag! Snabbast var förövrigt ClasseO. Nåja, så nu är de bara och åka imorgon och jaga en klänning då åt Klara till julfesten på onsdag.. Så irriterande då den andra beställdes med massa rabatt, som nu är helt obrukbara även om de inte kostar att skicka tillbaka så fick jag ingen rabatt. Sånt gör mig sur.. 😉


Sista adventspresenterna, en liten väska och mys-sockar. Kan meddela att Klara ÄLSKAR sin adventskalender och hon vet vad som gäller varje eftermiddag efter maten. Sötnosen min ❤ 

Även födelsedagsklänningen har kommit, åh den är så fin! Älskar den! Imorgon ska ni få se den och julutstyrseln.

Godnatt!