Min önskelista i år

1. Löwengrip Care & Color-produkter: Purify My Skin (ansiktspeeling), The Cream (ansiktskräm), Good To Go (torrschampo) och Balance My Skin (hudlotion)
2. Klocka i vitt och guld/roséguld från Ur och Penn
3. Vitrinskåp Björknäs från IKEA
4. Salt/pepparkvarn liknande bilden
5. Salt och peppar från Nicolas Vahé
6. Kudde från Fine Little Day
7. Matta Lappljunga från IKEA
8. Everyday Ziphoodie, Onepiece
9. Kristallkrona Örtofta från IKEA
 
1. Vinterstövel EDIT 0123, Eurosko strl 37 (eller 36 om det är småa i strl)
2. Svart Shoppingväska från ZARA, eller något liknande bilden, bara inte en för stor modell
3. Cylinder glasvas
4. Presentkort på Mini eller Medium fotokollage från Printasquare
5. Detta (eller liknande) påslakanset Mix & Match från Åhlens (2 täcken, 4 kuddar)
6. En tårtspade!
7. Allt från märket "I Love..." i någon trevlig doft
8. Kvadratformad, vit, marmorbricka, helst lite större modell kring 25-30cm
9. WoodWick doftljus i valfri doft, bara det luktar gott såklart. Fast ljus i alla former och modeller går hem hos mig, faktiskt.
 
1. Uppläggningsbricka med skålar, något liknande bilden. Just dessa är Saga Form.
2. Samsung "laddningspadda" från Media Markt
3. Och den dyrasyte önskningen.. en dator! Har inte hittat någon speciell, kanske en HP, gärna vit (utsidan i alla fall) och så får den gärna vara SNABB, "räcka" många år, 13"-15.6" helst och så låg vikt som möjligt då min nuvarande är ganska lätt (men vi kommer inte överrens) och bra batteritid är ett stort +
4. En skrivare! Något jag verkligen är i akut behov utav. Gärna en HP Envy (men absolut ingen värsting), och gärna Wifi så man kan skriva ut från telefonen. 
5. Klocka, denna är från Clas Ohlson
6. Smyckeförvaring liknande denna
7. Tvättsäck; krav: snygg
8. EOS bordslampa!
9. Maria Nila schampo, balsam och inpackning (för färgat hår)

Bara prylar från Lagerhaus:
Fruktskål, kakburk, handtvål till toaletten, HOBSTAR glas 35cl,
svart korg i största modellen, ljusstake i två storlekar, ljuslykta,
burkvas både liten och stor, tvättpåse
Eller andra snygga saker!
 
Bilden säger det mesta. 
1. Ny kudde och täcke! Syntet, fluffigt, men inte tokvarmt och ingen hård kudde
2. Klocka till vardagsrummet, finns på bl.a. Mio

Det var allt och lite till jag kunde komma på! Kläder är väl inte det roligaste att få just nu då jag ändå inte kan ha något. Och tvärtom, inge kul att få kläder man bara kan ha typ 3 månader så nöjer mig med skor i år. Finns såklart vissa saker jag önskar mig mer än andra, t.ex. sånt jag aldrig kommer gå och köpa själv för att jag helt enkelt blir för snål. Ska trots allt köpa en vagn snart..