Majvillan



Finns verkligen en djungel med tapeter. Älskar Klaras nuvarande tapet, men omöjlig att få tag på. Så när jag letat någon ersättare har jag försökt leta en ljusrosa/pastellrosa/gammelrosa med mönster, t.ex. blommor. Men mönstret ska inte vara så starkt. Dom får inte ta över och bli för mycket. Så den jag gillat bäst efter flera timmars letande är Majvillans Körsbärsdalen!

I sovrummet har jag bara velat ha något som ät nytt för mig, ljus tapet (inte för plåtttig) med ett fint mönster och mjuka färger som man inte bli less på efter  1 vecka. Även det en Majvillan tapet. Den är i princip spikad. Klaras är väl färdig till 90%.. Hatar som sagt att välja egentligen!

Vad jag än ska köpa brukar jag alltid fastna i något, färger eller mönster. Och jag lyckas ALDRIG välja. Vet inte någongång jag valt något helt själv. Oftast är det så att jag väljer ut det jag gillar och inte kan välja mellan, sen frågar jag sambon eller mamma vad dom tycker, ibland Emelie också. Sen brukar jag göra som dom säger, för jag avskyr verkligen att välja.

Det enda jag valt själv är nog mitt köksbord o möjligtvis vissa klädesplagg.
majvillan