Ibland händer det, faktiskt

Lillhjärtat badar, och jag ligger i vår nya "tillfälliga" myshörna framför kaminen. Det måste ju ha vart dom 30 000:- mest väl spenderade kronor ever. För vad än skönare än att sitta och mysa framför kaminen dessa höstkvällar när kylan smyger sig på? Eller bara värma sig några minuter? Nä, jag älskar den, om man kan älska en kamin. ❤

Snart är de Bolibompa och gissa vad vi gör då? Helt rätt, kollar bolli och mest troligt äter glass också. Sen blir det säkert mera barnprogram innan läggdax. Och då ska jag fortsätta med mitt projekt jag börjat med idag! Inte så väl planerat men så snyggt det kommer bli. Tidigare idag blev jag bara så spyless så jag kände verkligen att nä, nu måste jag göra något åt de här. Dock kan jag inte göra klart det till 100% förrän till sommaren men jag hoppas jag kan leva med att de är 90% färdigt. 

Blir då hur snyggt som helst!
Om än jag lagt min energi på helt fel grejer idag, hehe, men tycker inte det gjorde så mycket eftersom jag satt och skrev en inlämningsuppgift en ledig söndag kväll istället för att vara just LEDIG. Men klar blev jag och missade massa bra på tv oxå, sånt händer. 


Var faktiskt på en kvällspromenad igår med vagnen, det var ganska skönt. Har som kommit bort mig från sånt där sedan vi flyttade. Ganska dumt då de inte är så tokigt som det låter. Och var faktiskt inte bara jag som tyckte det var skönt tror jag. Men den största anledningen till att den vanan försvunnit är nog för att i lägenhet var de enda sättet o komma ut. Nu kan vi vara ute på gården istället utan att behöva gå i väg för att hålla oss sysselsatta.