Bebiskläder omgång nr.2

Hade en drös "neutrala" kläder i 50/56, den som spar han har!
 
En söt kollektion på Lindex som fanns för 5½ år sedan när Oscar var liten, som sen Klara fick ärva och nu nästa lilla knott. Önskar denna kollektion fanns nu också att köpa, men man kan inte få allt här i världen. Får vara glad åt de lilla mamma hade kvar av den istället.
 
Här är favvokläderna i strl 50 från när Klara var liten.
Observera att jag menar favoritkläderna av de neutrala kläderna, ska vi börja dra in allt rosa och tjejigt blir det betydligt mycke mera ;)
 
Lilla pyjamasen jag köpt
Var de absolut första jag köpte till bebis nummer 2! Och jag lovar er att det var inte länge sen!
 
Mer och fler bilder från min vardag och alla grejer jag pysslar med finns garanterat på min instagram, har mest kamerabilder på datorn. För inte över från telefon lika ofta.. Så blir lite fördröjt här ibland.
1
Veronica Wallgren

Så mycket söta kläder :)