Första renoveringen

Sitter och rensar telefonen och ramlar över lite bilder på huset från mäklaren, och även några när vi just hade flyttat in och renoverat sovrummen! Som vi gjorde direkt vi flyttade in. Så här kommer för- och efterbild på Klaras och vårt sovrum.

Vårt sovrum före:
 
Vårt sovrum efter:
 
Är helt galet nöjd med sovrummet, blev totalrenovering där. Och golvet är nog det jag älskar mest! Svart, snyggare än jag vågade hoppas (hade kunna ha de i ha de i hela huset fast). Bara garderobslängan som jag måste göra något åt. Har lite ideér. Först tänkte jag slita ut skiten och sätta in IKEA garderob man bygger/designar själv. Men har tänkt om nu då jag sett en snygg garderobslänga på en blogg som dom snyggat upp.
 

Klaras rum före:
 
Efter:
 
Klaras garderober är redan fina aå där behövs inget göra, endast byta till några söta knoppar! Sen nu är de ju omgjort ganska mycke sen bilderna togs eftersom hon fått ny säng och ny möblering i och med det.