Virkade vagnmobiler

De som följer mig på Instagram har nog inte missat mitt nya stora intresse! Virkning. Började med att jag ville testa göra en vagnmobil till mig själv - för att fördriva tiden (och spara pengar) när jag var sjukskriven sen ledig pga. jag inte orkade jobba mer. 

Och nu är jag helt fast! De finns så mycke jag vill virka nu plus att jag tar beställningar på vagnmobiler så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Alltså, jag menar inte att jag tycker de är för mycke. Utan att jag vill ha mer tid till de för att de är så satans kul. Men med en 2,5 månaders bebis och 2,5 åring blir tiden begränsad. Finns ju annat som oxå måste göras, typ äta, tvätta, städa och sova. Så jag tjuvlängtar lite tills jag får spendera timmar i sträck på att virka 😉

Vem kunde ana att jag skulle börja virka liksom? Inte då jag. Och nu är jag helt fast, men de känns bra. Bra att jag hittat mig en egen hobby! Gubn har ju sina intressen som skoter och spel, men jag har ju aldrig haft något särskilt som jag blir mega exalterad av att göra. Därför känns de bra att jag hittat hem, så att säga.


Min första ugglemobil - och jag vart asnöjd 😊

Nu ska jag ta mig tid att virka 3 st beställningar sedan ska jag virka en uggla till Elina och Klara, Klara älskade nämligen ugglorna. Efter de blir det nog en filt till Elina i mormorsränder. Så kul ska de bli.
20
Matilda Berlin

Men guuuu vad söt! Hade jag haft en liten eller en liten påväg hade jag helt klart bett o få köpa en, men det får nog vänta ett par år ;) kram

Svar: Tack! Haha va nu inte sån 😉 bara skaffa nu på stört! kram 😊
Amanda Tullnär

Sara Ekman

Så söta! :)

Svar: Tack! 😊
Amanda Tullnär

Jasmine

Vad roligt att du har hittat ett intresse som du brinner så starkt för! Du verkar ha talang för att virka vagnmobiler, jag kan inte annat än älska din första med rosa ugglor!
Kram

Svar: Ja den är riktigt fin den rosa 😍 måste göra en till mig själv oxå! 😊
Amanda Tullnär

Junitjej

Så söta!

Svar: Eller hur! 😊
Amanda Tullnär

Alva

Jätte fin!

Svar: Tack! 😊
Amanda Tullnär

fruborgenvik.se

Åh så fin! Duktig du är! Kram =)

Svar: Tack så mycke!! :)
Amanda Tullnär

EVELINA

Roligt när man hittar en ny hobby som man gillar så mycket!. Jättesöt och fin mobil!

Svar: Tack! ja de är jättekul, verkligen 😊
Amanda Tullnär

annicaslivvidhavet.blogg.se

Åh vilka jättesöta ugglor. Har du någon beskrivning som du skulle vilja dela med fig av? Annica
annicaslivvidhavet.blogg.se

Svar: Tack! Jag har ingen beskrivning just idag att dela med mig utav, mest för att jag inte har tid att skriva ner den nu 😉 har själv hittat genom internet och bara ändrat lite saker så den blev mer som jag velat ha dom! 😊
Amanda Tullnär

Elinore

Men jisses vad sött och fint! :D
Vad duktig du är :D

Svar: Tack! 😊
Amanda Tullnär

Veronica Wallgren

Åh vad fin! Har inte köpt något vagnhänge än men när vi gör det så vill man ju köpa något personligt. Och det är ju verkligen personligt det du virkar. Duktig du är!

Svar: Tack! 😊 Ja personligt är alltid mycke roligare! Då får man ju välja exakt som man vill ha de oxå! 😊 Ni är välkomna att beställa en utav mig om ni vill de 😊
Amanda Tullnär

Amanda Niclasson

Så söta!

Svar: Tack! 😊
Amanda Tullnär

Cajsa Thorsson

Wow! Blir sugen på att prova :D

Svar: Prova! Du kommer inte ångra dig 😊
Amanda Tullnär

Dani

Gu så duktigt, har precis lärt mig att virka, har gjort kors stygn länge, hoppas göra några fina grejer till min bebis som kommer i oktober.

Svar: Lycka till! Det är superkul 😃
Amanda Tullnär

däck

bäst.

kerstin ehrenholm

mitt barnbarn har en sådan i blått väldigt fin

Svar: Ja dom är ju så fina 😊
Amanda Tullnär

Inez

Åh, så himla söta!! :)

Svar: Tack! 😊
Amanda Tullnär

Anita

Fina !!

Svar: Tack! 😊
Amanda Tullnär

Ida

Så himla fin! En vän till mig har ju en liten på väg, och hon älskar ju ugglor! Så skulle ju vara perfekt till henne, skulle älska och ha en själv men jag får nog vänta något år till innan sambon går med på att skaffa små ;)<3

Svar: Ja men de är ju som kul att förbereda och köpa massa bebissaker, ännu roligare när dom är personliga! Bara beställa en och ge i present åt din kompis bebis 😊😍
Amanda Tullnär

Amanda

ÅH vilken söt! Har inga små (ännu) men ska fasen försöka övertala sambon att få hänga upp ovanför våra fyrbenta bebisars bädd! ;)

Svar: Tack! Haha du ska veta att du är inte den första som sagt så 😉 en bekant sa att de var nästan så man var tvungen o köpa vagn till hunden så hon kunde ha en mobil hon oxå! 😃
Amanda Tullnär

happyeveryday.blogg.se

Så fina :) Hade med vela kunna göra sån fina..men det kanske kommer när man får lita tid :)

Svar: Det var faktiskt inte så svårt! Småpysslet tog längst tid, alltså att fästa alla ögon o sånt så de blev rakt o snyggt 😃
Amanda Tullnär